Monday, April 18, 2011

Tutti Frutti ....

Masa Eni mengandung 7-8 bulan hari tu dia teringin sangat nak makan ice cream.... tapi kat Tutti Frutti ni frozen yogurt....

Harga dia ..agak mahal la skit tapi memang sedap...

Cara memesan... Tutti Frutti ni buat style layan diri..

1. ambik Cup... ade 2 size...
2. pilih jenis yogurt kita nak ade la 6-7 jenis... (kat Wangsa Walk) kat tempat lain tak tau la...
3. tambah topping apa yang mahu... biasa ade la kacang ke buah ke.. coklat macam m&m.... dan lain lain
4. timbang dan bayar....

Di sebabkan first time makan sini ... dan ambik macam2 ..mahal la makan....

Ini Eni ambil.... rasa apa tah aku pun tak ingat..... vanilla dengan apa tah...
Eni ambik satu cup.. aku satu cup... perisa lain lain... sebab boleh rasa nanti.. kan.... yang aku ambik ni ... strawberry dengan perasa buah naga... kalau tak silap... pastu taruk topping skit...

Macam biasa.. Hamdi pantang tengok.... kalau ais ni mesti pulun.......


Kakak Faten pun tak kalah... sampai kotoq baju....... makan....

overall makan 2 cup tu harga kurang dari RM40........ agak mahal la untuk ice cream.. tapi ini bukan ice cream tapi frozen yogurt jadi ia lebih sihat..... overall aku bagi 4 daripada 5 bintang......



5 comments:

  1. aku makan ais krim semangkuk 5 kupang ja...

    ReplyDelete
  2. hehehehehhe...... biasa maziah.... ice cream kat KL....

    ReplyDelete
  3. oit
    tak abih pantang dah makan frozen yogurt.

    ngeeeeee

    ReplyDelete
  4. g-ah mana ada aiskrim mangkuk 5 kupang...tipuuuuu....heheheheh

    ReplyDelete
  5. ini makan sebelum eni bersalin.......

    ReplyDelete